3 Terrysar igen!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Det var någon som sa att man kanske skulle döpa om Terrysar till Sandra. Då skrek jag rätt ut men jag inser att det är jag som tagit över grejen med att vara Terry, även om det är en tung börda att axla.

Igår då, jo jag lyckades ju som vanligt.

Ni vet det här med att det är så äckligt att vara gravid.
Jag har lite svårt att behålla maten. När jag ätit en halv macka så kände jag att det vände igen. Smög försiktigt ut i matrummet för att inte guppa magen för mycket och funderade på m det var närmast att gå ut på gården eller toan. Tog mig försiktigt ut på gården och när jag skulle till och spy såg jag grannen ute med gäster och pinade snabbt in igen! Jag hann in till toan och bräkade ordentligt. I samma stund som jag slappnade av och kände "Åh jag hann, fan vad skönt" så såg jag.........
Jag hade glömt att fälla upp toalocket innan jag började hulka!

Fy fan säger jag bara! Tur att duschen bara är en halv meter i från så det var bara att blunda och spola och sen börja skrubba.

Några timmar senare klämde jag foten i bildörren för jag skulle snabba mig att stänga dörren men tänkte inte på att man måste ta in föttera först.

Och sist men inte minst så fastnade jag med bilen i grinden.
Det var en ren fröjd att få gå och lägga sig sen och veta att nästa dag knappast kunde bli värre..... eller!

Jag tror jag har klarat mig hitills i alla fall. Peppar, peppar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

hahaha,du är så härlig!

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Du är underbar!

Det är så förbannat skönt att läsa om någon som är klantigare än jag. Men det blir lite bättre med åren. Jag är inte fullt så klantig som i yngre år. (Gud, vad gammal jag lät där då.) Jag vet inte om man har lärt sig elelr om det är ren tur.

Var försiktig och sköt om dig.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :