Arbetsterapeut.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter här och väntar på att komunens arbetsterapeut ska komma. Hon skulle dyka upp efter kl 14 någon gång.

Hon skulle ha varit här för säkert 6 månader sedan men jag har inte ringt dom. Jag har dragit ut på det in i det sista för jag tycker det finns andra som behöpver hjälpmedlen mer än vad jag gör.
Men nu har Smärtrehab tvingat mig och jag hade inte så mycket att välja på. Nästa gång vi träffas så ska jag kunna säga att hon har varit här och hjälpt mig titta ut vad som behövs! Så nu kommer hon snart! Mitt i flytten med kartonger och saker för sortering överallt, ja ni vet ju hur det ser ut när man håller på att flytta och den röran ska hon in i!

Ja ja det blir väl bra när det är klart får vi hoppas!

Nu ska jag fundera ut hur jag ska formulera den hemskaste Terryn som jag gjorde härom dagten!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jezzz:

går ibland hos arbetsterapeut... får parafin-bad för händerna... helt underbart!!!

kram (jo jag följer ännu din blogg ;)...slaviskt hehe)

2:a kommentar, skriven , av Kin@:

Det finns en del fina saker som man kan få som hjälpmedel...

Hoppas mötet blir bra!



Mvh Kin@

Kommentera inlägget här :