Första morgonen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Hur skönt var det inte att vakna upp i huset i morse då!

Hundarna sov som stockar hela natten men i morse blev det stor förvirring!
Jag klev upp och öppnade altanen och släppte ut dom. Själv gick jag in och satte på kaffe och la mig i sängen för att vänta på att det skulle bli färdigt! Då kommer hundarna in igen som ett skott. De undrade väl vart i farao jag hade tagit vägen!

De är ju så vana att koppel-gå på morgonen och få vänta tills man tagit på sig osv!
Nu stog dom där som ett gäng fån och fattade varken ut eller in, fick säga till dom att gå ut igen.

Nä dags att fixa lite, J sliter som ett djur!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Vad härligt att få vakna i sitt eget hus. Något jag också längtar efter men vi kommer nog bli kvar här i korven länge till.

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Åh, har ni flyttat in nu?! Vad kul!

Hoppas att ni kommer att trivas i nya hemmet (mitt ute i sjön ;) ).

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :