Köksoffa!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag blev så himla glad!

Rina ringde nyss och berättade att hon köpt en gammal svarvad köksoffa åt mig! En nästan lika som hon och Ove har! Ove och Rina är de som jag växt upp hos. Ove = Pappa.

Jag har ända sen jag flyttade hemifrån viljat ha en sådan men de är banne mig inte lätta och få tag på och svindyra är dom med dessutom. Jag har heller aldrig lyckats att se en lika som dom har. Det är ju riktigt gamla hemabyggen som det bara finns en och en av.

Men nu hade hon hittat en!!! Avlutad och färdig, bara att måla eller olja. Så dom köpte den i inflyttnings/födelsedagspresent åt mig!

Nu ska jag bara lyckas få hem den! Från Rättvik!!



Det är inte soffan på bilden. bilden är en liknande dockmöbel.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

ååå vad de e bäst Rina och Sten-Owe

2:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

ohh,vilken charmig sak!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Åh vad fin, vad mysigt :)

Kommentera inlägget här :