Matrum/allrum börjar ta form!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fy farao vad jag har slitit idag. Det här hade jag aldrig klarat av innan jag gick smärthanteringskursen, tack och lov att jag fick med mig så mycket kunskap från den!

Men i alla fall så är ett rum till hyfsat färdigt. Skulle ha tagit förebilder så ni förstor hur mycket kartonger och skit det va egentligen. Nu är jag taggad att fortsätta men får lägga band på mig om jag överhuvudtaget ska klara av att röra mig i morgon! Där i mot kommer J få slita när han kommer hem. Datastolen ska ut ur rummet sen  få det va färdigt för den här gången!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Fy tusan va fint ni har det!!!

2:a kommentar, skriven , av mor:

åååå vad fint

3:e kommentar, skriven , av Annica:

Ni börjar få det riktigt fint.

4:e kommentar, skriven , av elin:

OMG vilken skillnad!!!!

bra jobbat!!! <3

5:e kommentar, skriven , av Nattis:

Superfint! :)

Kommentera inlägget här :