M.J

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja så gick M.J och dog. Överallt kan man läsa om detta och bloggar fylls med meningar som "jag kan inte tro det är sant" .

Nu har ju jag aldrig varit något fan över huvudtaget men vissa bra låtar har han ju gjort! Men sen den dagen det blev en stor pedofilhärva med M.J så har jag totalt bojkottat musiken. Har inte ansett att jag på något sett vill beblanda mig med en pedofil ännu mindre stötta dennes framgång. Men är man tillräckligt känd så kan man tydligen göra såna hemska saker utan att människor slutar att älska en för det.

Människor dör så enkelt är det. Med det liv han har levt så kan han väl tacka sin lyckliga stjärna över att ha fått så många år i livet trots allt.

Snart ska ni se hur det blir som med ELVIS..... Folk ser han överallt och han är nog inte alls död. Kanske har han blivit kidnappad av ett rymdskepp.

Nä jag sörjer inte. En pedofil mindre i världen......

Kommentera inlägget här :