Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jungfrun:

Hallåjsan Snäckan !! Sååå glad jag blev att få höra från dig, gick nämligen in på din blogg som du hade innan o den var väck så jag blev nästintill tårögd tamigfan.....hihihi...

Nädu min vän....tavlan är inte till salu....inte för att jag tycker att den är så jäsikens vacker utan den har nog mer ett.....eeeh.....jaahaja...va heter det nu....ja du vet....känslomässigt värde iaf.

Hinner inte blogga nåt men du ska veta att jag saknar er......pratar du nåt med Krydda-grabben så hälsa så gott ifrån den likagamla jungfrun hihihi....

Vet inte om jag hängt med rätt här med alla mina små lösa trådar som sitter i skalllen......men väntar du barn kära du ?? :) Isåfall GRATTIS !!!! Om inte så .......eeeh får du själv välja vad du vill jag ska säja hahaha.... näääää....vetduvad vuxna mänskan hihihi....asch...tramsar mig bara, du vet hur jag är....men det är möjligt att det kom tillbaks som en chock heheheeee...???!!

Oavsett lilla duvan...så önskar jag dig en riktigt bra dag, vecka, år och decennium.....ja innan dess ska vi väl iaf höras om jag får tummarna ur a...et hihi...

Måååånga kramar till dig o var rädd om dig, jag vet som fibro-syrra hur jävligt du har, (man ska va gla för att man är som man är när man inte blé som man borde....hahaha ) Pussen på pannan o nyp i gumpen ;D

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Det blir fint.

Jag roade mig med att klicka på kartan bredvis bilden. Vet du om att huset ligger mitt i sjön? Passa er för vattenskador. ;)

Sköt om dig.

Kram

Bibbi

3:e kommentar, skriven , av mor:

Kan du inte ta ett kort utifrån på huset, har glömt lite hur det såg ut...Jag är så himla glad för er skull, ni är värda finaste huset i världen!Puss och kram!

Kommentera inlägget här :