Snuskigt att vara gravid!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är trots allt rätt äckligt att vara gravid. Förutom alla krämpor och andra besvär så ska man dras med diverse kroppsvätskor som rinner ut ur både näsa och *heligt*, Man ska kräkas och få sura uppstötningar, gaser och oförberedda fisar och har mn aldrig haft finnar innan så får man det nu. Nä fy vad äckligt det är att vara på tjocken egentligen!

- Men åh älskling vad blött det är *mmmmm* ska vi leka lite?
- Öh nä, jag är ju gravid, jag är blöt jämt. Och hostar man lite mycket så blir det ännu mera blött... upphetsande va?!?

Nä fy tusan vilken besvikelse för den stackars mannen när han äntligen trodde han skulle få komma till.
Tack och lov att man trots allt kan skylla allt på mannen när det inte passar. Eller kan och kan jag skyller på han ändå! Jag kan ju knappast skylla på någon annan! Jo det skulle väl vara om det kom ut ett monster då men den risken är ju inte så stor, så jag får nog fortsätta skylla allt äckligt på J.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Jag ska nog inte bli på tjocken trots allt...

2:a kommentar, skriven , av Den där J:

Terry du är en smart kvinna du.

Men om det är så hemskt varför blir din syster på smällen för 3:e gången då.

3:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Ja du... jag har ingen aning. Hon kanske inte är så smart...

Kommentera inlägget här :