Tidigt!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fick gå upp as-tidigt idag eftersom jag var tvungen att ringa till Usö angående en löpande tid för basängträning dom satt mig! Tycker det var lite osmart att ge mig en tid 7.30 när de vet att jag kräks sönder mig på morgonen, har barn osv. Det diskuterade vi redan innan jag fick tiden men det har väl fallit bort i förvirring.
Man blir inte så glad när man får ett brev ena dagen att man ska vara där så tidigt dagen efter... framförhållning!

Försöker i alla fall vakna till liv nu för att åka till Barnmorskan om en liten stund! Intressant att se om jag lyckats gått upp nåt i vikt för nu har jag inte vägt mig på länge! Men kläder och annat tyder inte på att det är så! Tur att jag har lite att ta av i alla fall!

Nä ska försöka få i mig en smörgås och göra mig klar då. Sen är det full rulle hela dagen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ja nu kan han ju få någon bättre medicin iaf inom allergi=)

Kommentera inlägget här :