Tyrann!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag känner mig som en tyrann just nu!
Fick mig ett par rejäla överaskningar idag. Ni vet såna där otrevliga överaskningar som man inte vill ha! Men jag är väldigt tacksam över att få rätsida på en hel del som inte riktigt stämt med det som sagts.

Men man blir ledsen när man tror en sak och det visar sig vara nåt helt annat, särskilt när man diskuterat så många gånger om hur viktigt det är med raka rör och klara besked och det ändå inte går in.
Jag har svårt att tänka mig att jag är för snäll med tanke på att jag är snabb på att framhäva min åsikt och göra klart vad det är som gäller.
Men jag vill inte behöva bli något kontrollfreak bara för att saker och ting ska fungera. Men om det är det som krävs så får det väl bli så då. Mycket går inte att göra åt för det är redan gjort men från och med idag och framåt så vill jag se en jävla skärpning.

Jag tänker bara tala utifrån mig själv i detta inlägget för att inte utmåla någon på något sett. Har har frånsagt mig ett liv med osäkerhet och brist på stabilitet och ovetskap om vad som kommer hända och ske. Jag tänker inte acceptera att det livet byts ut mot ett liv med samma känsla fast på andra premisser..... Aldrig i helvete, varken för mig eller andra inblandade.

Nä nog om det hoppas bara att det går in denna gången för det blir ingen nästa gång utan konsekvens.
Ska nu försöka släppa detta för dagen och försöka få ner pulsen!



Kommentera inlägget här :