Icke välkomna grannar!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag blev ofrivilligt tvungen att stifta bekantskap med våra nya grannar idag!
De kom insvärmande på alltanen när jag satt där i godan ro!
De presenterade sig som BÅLGETING 1, 2 & 3 och fick mig att rysa av obehag och skynda mig in.

Det känns inte som om det är typen som jag vill ha som granne. Inser ändå att jag måste luska rätt på vart dom bor för att smidigt kunna undvika dom i fortsättningen. Jag vill inte att ungar och hundar hittar dom före mig.


Och vilka jävla as sen! De jag sett förut har varit mycket mindre men en av dessa va gigantisk!

Inser oxå att jag måste skaffa mig någon form av berednings/krisplan ifall att de skulle få för sig att sticka någon. För vad händer om man blir stucken av en sån? Jag har inte en blekaste aning. Får väl googla på det.


Jag vet ju bara hur det var när jag blev stucken i munnen när jag väntade Leo. Det blev ett jävla holabaloo och jag pumpades full med adrenalin till ögonen vände sig och jag skrek åt sköterskan "SKA DU GE MIG ETT JÄVLA ÅTERFALL ELLER DIN JÄVLA IDIOT, HAR INTE GENOM GÅTT 9 MÅNADERS BEHANDLING FÖR ATT NI SKA PUMPA MIG FULL!!!" Inte så genomtänkt kanske men tyckte det påminde för mycket om de kemikalier jag förr stoppade i mig och blev skräckslagen.

Så vad gör jag åt dessa grannar då? Tänker ju inte försöka bli vän med dom även om jag hört att det ska mycket till innan de blir aggresiva. Jag är ungefär lika resonabel som dom så det skulle nog inte funka i längden med någon vänskap.  



!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Vad fin, egentligen...

Kommentera inlägget här :