Äntligen kvällen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Har haft en bra dag i dag med skogspromenad och hundlekar. Tänkte kolla om jag kan lägga upp bilder i morgon för jag orkar inte med nåt seriöst inlägg nu!

Har mått hyfsat hela dagen fram till 15.00 då va det kört! Har hulkat så jag fått träningsvärk i halsen och käken. Fy attans. Hur kan en varelse som inte är större än en jordgubbe få en att må så himla pyton.

Ställde mig på vågen idag och har gått ner ännu mera. Magen växer och benen och rumpan försvinner, hoppas det vänder snart.

Ska försöka få i mig lite te och sen hoppa i säng!

Ha dé

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Jag uppskattar att du inte hoppade i sängen.

Tack för en trevlig kväll.

Somnade som en stock efter det.

Kommentera inlägget här :