Inga silikontuttar här inte!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Nu ni jäklars, släng er i väggen silikonflickor prova på att vara gravid.

På mig verkar det bara bli värre för varje unge! Skulle kunna boxas med mina nu om det inte vore för att det gjorde så ont i dom. Hur ska detta bli när mjölken rinner till hu jeda mig.

När jag hade fått Leo så va jag rätt nöjd tills 3:e dagen efter förlossningen, då va det inte kul längre. Min D:kupa hade förvandlats till nåt så groteskt och jag slog i melonerna överallt så stora va dom. Det fanns inte en bh som passade så jag fick helt enkelt hålla i dom. Det la sig ju tack och lov efter ett par dagar. Men innan de han bli hyfsat normala igen så roade jag mig med att skrämma slag på alla som kom hem med att visa upp det groteska.

- MEN HERRE GUD!!!! va den stadiga frasen.

Blev tvungen att föreviga det med bilder som jag sen delade med mig av till min roade mor. Hon där i mot va så generös mot sina medresenärer på tåget att hon tappade högen med mina tuttar i vagnen. Men det går ju att bjuda på.

Undrar hur det ska bli den här gången, slår väl rekord nu!

Nä nu ska jag lägga mig och mysa med min man och roa mig åt att se på när tuttarna står upp fast jag ligger ner!

Big Boob på er och sov gott.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Magstark:

ska man sätta rekord i något så varför inte i störa bröst ;D

2:a kommentar, skriven , av Tina:

Ja det problemet kan jag inte påstå att vi delar. Jag va lycklig när jag efter första ungen hade något som kunde kallas lite större bröst, typ B- kupa som va väldigt fulla. Trodde ett tag i ditt inlägg att jag skulle få se gigantiska tuttar när jag skrollade ner!!! Phuuu... Men du sparar kanske det till mamma den här gången också, mammor är bra.

3:e kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Hahaha!

4:e kommentar, skriven , av Kin@:

Fniss, ja det är nog enda gången i ens liv, som man kunde visa upp boobs som var någe att ha!



Jag ska vara väldigt försiktig, vad det gäller tabletterna - tack för omtanken - jag har en plani mitt huvud:)



Trevlig helg!



kramiz

5:e kommentar, skriven , av Din man:

Det är alltså dom som bonkar till mig på natten.

Det blir ju en riktig smäll varje gång du vänder dig mot mig.

Fast jag håller ju gärna i en av dom när vi sover.

Får passa på innan det blir mjölkvarning på dom.

Kommentera inlägget här :