Jag och Leo själva!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det är tomt här! Det är bara jag och lillen och 2 hundar hemma.

Jag tyckte jag och Leo kunde ha nåt jätte mysigt för oss men det verkar som jag blir ensam vaken snart.

- Mamma ge mig kvällsmat!
- Är du hungrig?!
- Nej jag vill gå och sova.
- VA?!?!?!?! ÄR DU SJUK?!
- Kanske!
- Ja det måste du va!
- Ge mig kvällsmat NU!!


Lite mys vill jag faktiskt ha så jag ska tvinga han att titta på film i min säng med mig innan han somnar, om jag hinner sätta på en film innan han slocknar.

Annars idag så?!

Jo jag har jobbat och det gick rätt så bra. Men att laga mat ihop med brukarna och stå i matoset var inte det lättaste men det gick med lite envishet. Jag fick gå ut och ta luft ibland och umgås med de utanför köket och då gick det bra.

Jaha nu har han häft i sig kvällsmaten så nu måste jag snabba mig och jag ska lyckas hinna med lite Leo-mys innan han somnar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Tyvärr svårt att föra över energi, men kan skänka dig en tanke (eller två)!!! Vad är det med karlarna som "lämnar" oss en fredagskväll?? Vi måste vara bra elaka...hahaha =) Själv har jag oxå bara en son hemma så vi tv-myser nu, men han är så stor så han är nog vaken längre än mig..Ha en trevlig helg =D

2:a kommentar, skriven , av Häxstickade mamman i Jämtland:

Hihi, förlåt för mitt lilla skratt, men du skriver att det känns tomt!



Du har ett barn och 2 hundar, jag skulle tycka det var kaotiskt Ler



Jag tycker det är tomt nu det är jag å kattens spinnande...



Jag förstår vad du menar så jag hoppas att du förstår mina dumma skämt/Kram

Kommentera inlägget här :