Måndag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Japp då va det ny vecka igen. Visst är det skönt med helg men när jag mår så illa så är det rätt skönt att kunna skicka iväg barnen till skola och dagis och få må illa i fred en stund.

Leo var fantastiskt duktig i morse. Medan jag stod och hulkade över badkaret så tog han på sig både strumpor och byxor.
- Jag kan jag mamma, sa han med ett flin.

Så duktig när det verkligen gäller! Men jag tror han blir lite rädd när jag står och hulkar. Ska prata med honom efter dagis så han förstår varför det är så och att det inte är för att jag är sjuk.

Ställde mig på vågen igen och har tappat ytterligare kg:n. I annat fall hade jag varit överlycklig över detta men det är inte läge att tappa massa vikt nu. Hoppas det vänder snart.

Nu ska jag ta och koka mig en soppa och äta lite lunch och sen slöa lite innan barnen kommer hem igen.

HA DÉ

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Jag tappade också en massa kilo i början av min gaviditet med Snorpan! Det är säkert ingen fara!

Kommentera inlägget här :