Morgonrutiner och 40-års fest!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag har fått börja planera om en del på morgonen. Jag kliver upp en kvart tidigare på vardagarna för att hinna med mina nya morgonrutiner.

1. Vakna och ta sig ur sängen.
2. Dricka vatten.
3. Snyta mig.
4. Dricka mer vatten för att ha nåt att spy upp.
5. Snyta mig igen
6. Kräkas, kräkas, kräkas och hulka.
7. Sen kan jag börja med de andra morgon bestyren.

Jag mår inte illa på morgonen längre "peppar peppar" men spyr gör jag lik förbannat.
Jag är i alla fall väldigt tacksam för att jag har en man som underlättar så mycket som möjligt för mig. Fina barn har jag som låter mig stå där och hulka ifred. De vet att det inte är någon ide för än jag gjort de första 6 punkterna.
Fattar inte hur jag klarade av detta sist egentligen, men man anpassar väl sig efter situationen som man befinner sig i.

Ikväll blir det 40:års fest och sen vidare till Centralen. Jag tar det så lugnt som möjligt för att orka med kvällen både bebismässigt och värk-mässigt. Jag kommer ta bilen dit så jag bara kan åka hem om inte kroppen håller längre.
Det blir väl för mig att ta hand om alla fyllon skulle jag tro. Men J har i alla fall lovat mig att undvika en karatefylle och det uppskattar jag. Får han en sån så får han sova i trappen ;-)

Nä jag ska lägga mig i badet för sen ska vi äta och en hund ska hinnas med att kammas och badas idag.

Ha en fin Lördag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Å vad skulle grannarna säga av att du lät din man sova i trappen?? Ne mycke tror jag men inte att du låter honom sova där =)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hörru du Camilla då känner du inte min fru.

Efter att jag kastat grejor på henne och betett mig som hon gör för att jag var full så låter hon miog nog sova i trappen.

Tur jag känner mer folk i närheten så jag kan sova där isåfall.

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

Men gumman spyr du fortfarande, sicket helvete du har! kram

Kommentera inlägget här :