Ny dag nya möjligheter!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Min stora sysselsättning idag ska vara att vara stilla och den stora målsättningen är att få behålla det jag stoppar i mig.

Va i kontakt med MVC nyss och hon ville att jag skulle ta illamående-medicin i form avv tryck-upp-i-häcken-piller. Det är väl inget jag är direkt sugen på men jag får väl göra det för att förhindra utorkning. Har redan tabletter för det men de kommer ju upp lika fort igen och så får jag ta en ny som kommer upp och så där håller det på. Rätt som det är kan man va utorkad och överdoserad, så jag följer då hellre deras rekomendationer än riskerar det.

Ikväll är det bara jag och Zack hemma för J ska till Nora, undrar vad vi ska hitta på för mys då tro. Kanske ska ta hem någon bra film eller nåt vi kan mysa med.

Asta min vovve-vän kämpar fortfarande med sin sträckning. Får nog ta och massera henne lite försiktigt senare. Stackars djur och barn när dom har ont. Kan inte förklara och beskriva sin smärta. En annan kan ju klaga över det i ord i alla fall ;-)

Nej ut med djuren en sväng så de blir kissade.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Jag tänker inte hjälpa dig med dom pillrena.

2:a kommentar, skriven , av Kerstin:

Hejsan!

Barn är goa.....men jag förstår int varför man ska måsta må så jäkla illa för att skaffa dom?! När jag väntade andra barnet, låg jag på en madrass utanför toa....Tillslut kom gubben hem med vätskeersättning och hotade med lasarettet. Men som tur är går det ju över, så småningom, och jag hoppas att "stoppa-upp-i-häcken-pillren" hjälper, för man blir så totalt slut av att int få behålla nånting. Jag levde på sockerdricka och mumms....int det nyttigaste, men vad gör man.

Sköt om dej!

Kram/Kerstin

3:e kommentar, skriven , av pc:

Usch så jobbigt det låter. Hoppas att trycka upp en pille hjälper :-) (Ursäkta kunde inte låta bli).



Ha en bra helg.

Kommentera inlägget här :