Städar!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Eller gör ett försök i alla fall!

Har kräkts konstant sen i går eftermiddag. Droppen är när det börjar spruta blod ur näsan varje gång man ska spy. Kul, Kul eller kanske inte.......


I alla fall har jag lyckats röja på golven och dammsugit lite försiktig och nu börjat vika tvätten. Det tar sin tid men det får göra det, hellre det och det blir klart än att jag är kass innan jag ens börjat.


Zack ska få följa med mig och spela ikväll, jag vet att han ser jätte mycket fram mot det. Om jag så bara ska sitta och titta på så är det ändå skönt att komma iväg lite.


Åh tvätten ropar på mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida Hasselqvist:

SV: jotack, det är bara bra! Vad händer idag då? Kraaam!

2:a kommentar, skriven , av MammaM:

Men gumman, att kräkas sådär dygnet runt låter ju mer som magsjuka. Man kan bli sjuk även om man har "underbara parasiter" i magen. ;) Hoppas det lättar för dig snart!

3:e kommentar, skriven , av Häxstickande mamman i Jämtland:

Huva, jag tycker synd om dig, de kollar väl så att du inte torkar ut, att blodvärdet är bra för det kan vara det som gör att du också börjar att blöda näsblod om du har lågt blodvärde, kollar upp så du inte går ned för mycket i vikt osv...



Lyssna på hönsmamman nu Kackackackackack

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Jag har bestämt att lägga 15 minuter varje dag på att städa lite iställetför att ta alt.. börjar imorgon... flin

Vet du, jag är så exalterad så jag dör. Bloggtipsarna skrev om magbloggen, tyiskt bara att det var samtidigt som Metrobloggen var nere.. menmen. FY FAAN de skriver om de stora bloggarna annars ....Ohhhhhh

Kommentera inlägget här :