Trasig hals!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Min hals har gått sönder! Har spytt som en räv och det har gått hål, blödde rätt friskt.

Kan inte svälja och det känns som om det sitter en vass vindruva i halsen.
Det blev lika när jag gick med Leo vid ett tillfälle så jag har lyckats med det förut och det gör fruktansvärt ont!
Vid det tillfället trodde Zack att jag spydde blod och sprang till grannen efter hjälp, stackars pojken.

Vad fan ska man göra, bara vänta ut läkningen eller. Kan ju inte svälja en värktablett heller och att smörja Helosansalva i halsen är ju inte direkt möjligt. Försökte dricka lite te förut men det brände ju så jag höll på att börja grina!
En vanlig halsont kan jag ta men det här är INTE samma sak i ont-väg
Vad gör jag med min stackars hals, skulle ju behöva få hyfsat ordning på det innan allt börjar om igen i morgon bitti!

Åh vad det är underbart att vara gravid ibland.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Starsprinkle:

testa med typ filmjölk om du gillar sånt,yohurt o sånt som lägger sig som en hinna du vet.

Det borde lindra lite.



Puss puss baby

2:a kommentar, skriven , av Tissanova:

Iuuuh... de låter ju hemskt o ha så ont o att de blöder. Kan de inte va skönt me lite glass? O som föregående skrev, fil o sånt. Men borde du inte kolla upp det? Få nånting som kanske kan lindra illamåendet? Att spy så man fräter sönder halsen pga graviditet kan nog få vem som helst att inte vilja skaffa barn. Huvaligen.

3:e kommentar, skriven , av Kin@:

prova att svälja flytade alvedon, det borde hjälpa lite lokalt iaf...

Om du nu tar det...



stackare dej, hoppas det gett med sig!



kramiz Kin@

4:e kommentar, skriven , av Nattis:

Men åh vad jobbigt du får ringa din barnmorska imorgon och höra.

Kommentera inlägget här :