Ett stort ekooooooo...

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Det har varit ett stort eko här på bloggen ett tag! Jag har inte mått så bra så bloggen har fått bli åtsidosatt. Mycket värk, illamående och kursdagar sätter sina spår både fysiskt och psykiskt. Många tårar blir det i mellan åt, tack och lov att allt är övergående.

Bjuder i alla fall på en bild från ultraljudet på den lilla tjejen! Bilderna blev inte jätte bra men det syns ju i alla fall att det är nåt där inne :-)

                                                                         
18 veckor

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Snygg profil på tjejen. Har ni börjat fundera på ett namn än?

Att det blir lite pauser på bloggen just nu är väl ganska naturligt med tanke på att du har fullt upp. Bara du tittar in och talar om att du lever ibland blir jag glad. Var rädd om dig.

Kramar

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av ormbäraren:

häfftig bild... ha en bra helg och en fin tid.

3:e kommentar, skriven , av Magstark:

Jag har sagt det innan men det tål att sägas igen, GRATTIS :D

4:e kommentar, skriven , av starsprinkle:

jag överger inte din blogg i första taget.

Love it..and you!



härligt med lilla tösen.

Jag är supernyfiken på namn :)



Puss o kram

5:e kommentar, skriven , av vashten:

Tittar in o önskar dig en härlig söndag!kramar i massor / Vashten

6:e kommentar, skriven , av Nattis:

Åh! :)

Kommentera inlägget här :