Haglar Terrys:ar.

publicerat i En Terry! Pinsamheter;

Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag lyckas att göra en massa Terrysar hela tiden och det blir bara värre och värre!

I helgen skulle jag fälla ner taket på släpvagnen innan vi skulle åka från kåken. För att vara ordentlig och tänka på ergonomi och allt det där som är bra när man drar och lyfter så ställde jag mig riktigt nära och tog i med hela kroppen. Med en oerhörd kraft drog jag ner och tänkte inte på att mina hormonstinna gravidtuttar faktiskt tar mer plats än jag tänkt mig! Det kändes som jag klämde fast hela tutten i släpvagnen och jag vågade knappt titta på den med rädsla för att den skulle ha spruckit eller slitit sönder piercingen eller nåt! Ett vrål ekade över hela Östansjö men eftersom vi hade främmande så lyckades jag trots allt behärska ett ordentligt spel. Till och med J var imponerad av min självbehärskning även om en annan åskådare tyckt att jag va färdig för hispan med min hänsynslösa barnslighet.


Igår skulle jag måla det sista i sovrummet och stod och pratade med J samtidigt! Med hela rollern full med färg började jag gestikulera i min iver över samtalsämnet. Ja behöver jag säga att det blev färg överallt. 3 sekunder senare ska jag vända mig mot väggen och tänker inte på att pinnen son rollern sitter på är så lång och sopar till både J och hans fulla kaffekopp och ja..... kaffe överallt.

Nu mera blir J skräckslagen så fort han hör ett litet kvävt "OJ". Ett "OJ" är ofta ett resultat ev en ordentlig miss i det jag håller på med nu mera. Mina ilskna raseriutbrott byts mer och mer ut mot ett för honom skräckinjagande "OJ"

Sen förstår jag inte varför barn inte bara kan vara tysta .
Gick in på konsum idag och skulle handla. Plötsligt känner jag hur hela magen bara knyter sig och jag vill vika mig dubbel. "Fan jag måste fisa" Gör det lite försiktigt och känner att det släpper lite i magen!
Då utbrister Leo högt och ljudligt:

- Fy mamma vad det luktar illa här!!
- Mmmm kom nu!
- Känner du det?!
- Ja.
- Vad är det som luktar då?
- Jag vet inte! Kom nu så tittar vi ut någon glass.
- HAR DU FISIT MAMMA!!!
-
*Shhhhhh* TYST KOM NU!!

- VA!!! Men Mamma!!!!

Det är såna här små grejer hela tiden, jag tror minsann att jag inte borde vistas i möblerade rum och bland folk tills denna galenskap gått över. J han bara ruskar på huvudet och idag frågade han om det fanns någon ångerätt på mig. Skäll får han hela tiden stackaren.
Men vadå jag är ju gravid, jag får skälla hur mycket jag vill för de mest osannolika saker.

Det är nog en himla tur att jag är så oemotståndlig för övrigt ;-)

Nu ska jag lägga mig och begrunda hur jag ska planera morgondagen för att slippa hamna i några mer Terrysar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

hahaha,jag skrattar ihjäl mig.

Fan va jag hade velat vara med o se/hört ;)

2:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Hahaha! Du är rolig du! Men våran mamma, hon kan hon också:)

3:e kommentar, skriven , av Din man:

Tyckte faktiskt att du var riktigt lugn när du slog i tutten.

Men vårat besök tyckte att det var lite svårt att förhålla sig till din dans.

Kommentera inlägget här :