J skäms på riktigt!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;

Såg att min man hade lämnat en kommentar ang mors arm i elhissen:

"Ärligt talat tror jag inte att du skulle kunna fastna med armen i elhissen.
Mycket lyckas du med men det tror jag inte du skulle göra."


- Varför tror du inte jag skulle kunna lyckas med det då?
- Men hallå, fastna i en ruta. Inte ens du skulle kunna lyckas med det.
- Nähä och varför inte det då?
- Nä det går bara inte!
- Då ska jag berätta för dig att jag faktiskt lyckats klämma hela huvudet i en elhiss en gång!
- *tyst*................. *en kraftig ansträngning att inte få drickan att spruta ur munnen*
- Vad?!
- Du är fan inte sann!!

*Och där var samtalet avslutat med ett kraftigt ruskande på huvudet*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Ja man undrar ju vad man gift sig med ibland.

Hur kan ni alltid lyckas med den ena saken som är värre än den andra.

Man behöver ju inte bli förvånad över något iaf.

2:a kommentar, skriven , av vashten:

Hej

Herr Vashten önskar dig en underbar, varm och solig pingst njut ordentligt för varmt ska det bli...kramiz/vashten

Kommentera inlägget här :