Någon på ryggen!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag och hundarna är ensamma hemma. Trots det rör det sig lila mycket som om alla 6 vore här.
Någon pockar hemskt på min uppmärksamhet men jag orkar inte bry mig. Detta är i och för sig inte ovanligt om jag hamnar i en knipa eller på annat sätt har problem. Många kloka ord och råd vill komma och ibland bara närhet som tröst men jag orkar inte nu. En känsla av att någon flåsar en i nacken och dörrar och skåp som öppnas och stängs kan jag ta. Men när sladden till datorn dras ur väggen 6 gånger på några timmar då blir jag förbannad. Jag blir samtidigt lite full i skratt för det är väl kanske det bästa sättet att få min uppmärksamhet men va fan.....

Sist Det faktiskt var något viktigt som skulle framföras och jag blev förbannad så fick jag en lampskärm i huvudet när jag låg i sängen. Få se vad det blir denna gång, får väl sopkorgen på skallen denna gång.

Kommentera inlägget här :