Söndag och mors dag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Sitter och försöker få i mig morgonkaffet med hopp om att vakna till lite.
Har fruktansvärt ont idag men det är ju självförvållat eftersom jag inte tar det riktigt så lugnt som jag borde. Men jag har blivit mycket bättre på det där att dela upp arbetet och vila i mellan. Hade det varit för några veckor sedan så hade jag inte varit kapabel at röra mig alls och bara legat i sängen och gråtit av smärta, så lite framsteg gör jag ju trots allt.

Leo kom och väckte mig med en stor morsdag-kram i morse. Han gav mig ett armband som jag nästan är säker på att någon annan gjort och sa att han gjort det på dagis i Fredags trots att det legat i vårat badrum i ett halvår.
 När jag sa att jag visste hur det låg till kastade han sig om halsen och sa med den mildaste röst "GRATTIS MIN MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG"
Då kan man ju inte göra annat än att le gott.

Nä nu ska vi få på oss lite kläder och åka till Östansjö och pyssla lite. Eller ja jag får väl vara den hemska arbetsledaren idag, det gör jagju bra när jag har en sån värk.

Lånar med Zack kamera för min har tappat sugen få se om det kan bli lite bilder sen!

Ha en fin Söndag.

Kommentera inlägget här :