Uppskattning

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Min fru var väldigt ledsen igår kväll.
Hon känner sig som en ordentligt dålig fru just nu.
Den här värken är hemsk mot henne och att hon målade lite i torsdags har ju satt sitt till.
Åter igen behöver moraltanterna inte säga att "Vad var det vi sa".
Vi var väl medvetna om att hon skulle bli dålig av det.
Åter igen vårat val, vi är vuxna.

Men jag tror att det som väldigt mycket gör henne ledsen är att jag väldigt gärna vill ha en viss form av kärlek o närhet. Är just nu väldigt sugen på min fru och hon känner att hon är otillräcklig just nu.

Jag har all respekt för hennes värk och väntar hellre några dagar för att värken ska få lägga sig, för den kommer ju inte att försvinna. Det är ju det som är det tragiska med den.

Men min kärlek till denna underbara kvinna hindras inte av lite värk o surt humör som blir pga värken.
Jag älskar henne så otroligt mycket och det ger mig väldigt mycket njutning att bara få ligga tätt intill henne o hålla om henne eller tvärtom.

Visst var det svårt med den närheten igår då man knappt får ha handen på henne för att det gör så onte då. Så illa är det, som en beskrivning för er som inte förstår hur ont det gör. Jag kan inte smeka henne på ryggen för det känns som en ångvält kör över henne. Jag kan lova er att det är inte lätt ibland när man vill kramas riktigt hårt med varandra.

Så en sak kan jag lova er och det är att man lär sig att ta vara på andra saker än bara sex iaf.
För oss är just närheten när vi sover ovärderbar, det är inte långa stunder vi sover utan att hålla om varandra.
Det blir mycket kyssar o pussar när man passerar varandra.
Framförallt från J för frun behöver verkligen veta att hon är älskad när hon känner att hon är en dålig fru.
Jag skulle inte säga att hon är en dålig fru för han är helt fantastisk som fru.
Jag är riktigt nöjd med denna kvinna.

Jag kan bara konstatera en sak.
Jag älskar dig Sandra Mörk Sundelin.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Du får hälsa henne från mig.

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av hemska elin:

shit där smälte jag så det heter duga. Du är en fin varelse ibland johan....

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Jag älskar dig mitt hjärta!

4:e kommentar, skriven , av starsprinkle:

Åhh,så jäkla fint!

Underbart skrivet.

Kommentera inlägget här :