Bokmal! Jag?

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jaha då va The Dirt färdigläst oxå då. Jag som inte har koncentration att läsa har plöjt 4 böcker sen i somras.
Det är väl ingenting tänker ni nu.

JOOO! För mig är det det. Så mycket böcker har jag inte läst någon gång tror jag. Ja förutom böckerna i USK/Psykiatri utbildningen och körkortsboken ha ha.

"INTE SOM ANDRA DÖTTRAR" Om Nancy Spungen vill jag ha tag i nu! Den läste jag flera gånger i tonåren och känner att jag vill läsa den igen.
Har svårt att fastna i böcker. Någon simpel deckare går inte.

Nä det ska tydligen vara författare som Jenna Jameson, Mötley Crüe och Nikki Sixx för att få mig att fastna!
Får väl låna den där om Ron Jeremy oxå då för den lär jag väl oxå fastna i.

Tycker mig se ett mönster i valet av författare.... Jag måste vara skadad och det gör mig väldigt begränsad när det ska väljas ut en bok. Alla författare är ju inte porrskådisar eller rockstjärnor.

Hm... Ska ta mig en surf på adlibris.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Holgersson:

Jag har Inte som andra döttrar. Väl läst iofs men du får gärna låna den.. Älskar den boken

2:a kommentar, skriven , av Sara Holgersson:

Jag har Inte som andra döttrar. Väl läst iofs men du får gärna låna den.. Älskar den boken

3:e kommentar, skriven , av svarHontassar på kommentar...:

Åh vad snällt Sara. Jag har läst den massor med gånger men den går att läsa igen och ogen och igen!

4:e kommentar, skriven , av mor:

Den är läskigt bra! Jag har den. Men du ska också läsa "När harpalten ylar" Finns nog under psykiatriavdelningen på biblan.Handlar om en kvinna som p g a fruktansvärda övergrepp från två års åldern och uppåt,blev till 98 olika personligheter... Truddy Chase heter författaren. Ett lästips till alla, boken är tjock som en bibel men helt otrolig.En sann berättelse!

5:e kommentar, skriven , av Starsprinkle:

jag har oxå inte som andra döttrar ;)

6:e kommentar, skriven , av Nattis:

Vad tyckte du om Dirt? Visst var den helt FAN.TAST.ISK?

Kommentera inlägget här :