Dåligt med bloggande.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja det har det blivit för min del i helgen.

Har inte riktigt legat på topp. Har varit helt körd rent ut sagt.
Lillan har fått för sig att man ska vara vaken och pigg på natten och det är rent omöjligt då att få henne att sova. Hon vaknade vid 12 i natt och somnade 04.30. JIPPI.....
J fick ta passet mellan 1.30-3.30 så jag fick sova lite. Sen sov hon hela morgonen och förmiddagen och va omöjlig att väcka i stället.

Jag har slöat framför en film idag, dammsugit undervåningen och sofforna "Ossy-hår till förbannelse" och grejat lite. Inez har badat nu på kvällen och Zack har kommit hem från pappa efter helgen. Han har ringt och skickat 180 sms i helgen så jag tror minsann han varit mammasjuk, jag fick en bamsekram när han kom hem.

Filip som har legat i nästan 40 graders feber och skrällhosta börjar piggna till. Febern gick ner nu på eftermiddagen men han får hålla sig hemma från skolan ett par dagar.

Nä nu är lilla I arg igen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Svar: Åh, det ska man inte göra. hade du varit på Metrobloggen hade du kunnat spara utkast ;P Nej nu retas jag, förlåt!



Rackarns unge, det är ju svårt också att väcka ett barn som sover gott, man har liksom inte hjärta till det!

Kommentera inlägget här :