Filip har gjort det igen.... En Terry!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
Filip ska nog inte klaga så mycket över hur korkade jag och Terry är.
Han börjar nämligen knappa in med en rasande fart.

Jag och J har varsin rakhyvel i badrummet. Dessa används i duchen till div kroppsdelar som vi inte behöver gå in på närmare än så.

Jag har dock skaffat mig en annan hyvel som jag dessutom gömt eftersom jag märkt att det inte bara är jag som använder min hyvel. Ohygieniskt och allmänt äckligt tycker jag. Men nyfiken som jag är så har jag sett till att den gamla hyveln varit ren när jag gått ut ur duchen och lagt märke till att den är mindre ren när jag kliver in nästa gång.

Så idag kunde jag inte hålla tyst längre och frågar vid matbordet:

- Vem f*n är det som tar min rakhyvel där inne?
- Inte jag,
svarar alla i kör.
- Nä för jag tycker inte det är så trevligt att någon tar en rakhyvel som jag rakar m***an med.
- Jag rakar kinderna med den,
säger Filip plötsligt
-........... VAD SA DU ATT DU RAKADE DEN MED SA DU!?!?!?!?!?!? utbrister han strax efter.
- Ja du vet...... Den gråa hyveln är min.
- Phu, Jag rakar mig med den svarta.
- Den är min, inflikar J
- Jaha.....?
- Ja den rakar J p****n med.
VA?!?!?!

* Alla brister ut i ett asgarv och tittar på Filip som sitter och klappar sina kinder och blir rödare och rödare och ser mer och mer desperat ut*

Jag: - Du kan få en egen hyvel om du vill och behöver.
Filip: - Ja tack *morr*

Så kan det gå när när man inte frågar innan man använder andras grejer. Han ska få en egen alldeles ny i morgon! * moahahahahaha*



Stackars unge.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

Hahaha! Jadu,Filip är ju som han är :)

Lät faktist lite roligt när jag läste de :)

Alex kommer in till data rummet : VAD SKRATTAR DU ÅT !:D

Alex läser sedan själv och skrattar , men han fattar inte med alla stjärnor ** :)

Hihih,hoppas att han fick en egen hyvel sen :)

Kommentera inlägget här :