Måndag!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Och jag har hunnit med att skicka iväg ungar, hänga tvätt, vika tvätt och slänga in en ny tvätt. Blev lite smått tokig när jag skulle vika sista rena lakanet och såg att någon hund har varit och skvätt på det, någon av hanarna avslöjar fläcken. Blev lite smått sugen att skicka in skvättpellen i tvättmaskinen med men så får man ju inte göra står det i lagen.

Nu ska jag få på dom 2 små lite kläder sen åka till Mamma Mia i Hasselfors och äta lunch. Lillan sover så sött i babysittern och Leo vägrar ta på sig kläderna för han ska minsann inte åka någon stanns säger han. Men han blir så illa tvungen för jag måste få komma hemifrån och umgås med någon lite. vägrar han lyfter jag ut han i pyamasen.

Nä, så, nu sätter vi fart.

Kommentera inlägget här :