Sjukling!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Zack lilla ungen är sjuk. Han har klagat över halsont sen igår.

Han har verkat pigg. Han kom hem från skolan för han hade ont i halsen sa han men verkade inte särskilt sjuk. Jag trodde honom inte för ofta kör han med "ont i magen, ont i huvudet, känner mig sjuk osv"

Nu på kvällen sköt febern i höjden och han kunde inte äta kvällsmat utan fick upp den igen. Han gick och la sig inna 20 och somnade tvärt när jag försäkrat honom om att han inte behöver gå till skolan i morgon.

Stackars ungen, vet inte riktigt vad jag ska göra med honom. Gav honom alvedon men det verkade inte hjälpa särskilt mycket.

Få se i morgon hur han mår. Nu blir det sängen och försöka söva den lilla som är hur anti sömn som hellst.
Håll tummarna för oss nu att inte allihopa blir sjuka för då vet jag nog inte vem som ska ta hand om oss ha ha.

Natti natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

Vi tar hand om er om det behövs, men forhoppningsvis blir pojken frisk fort.

Kommentera inlägget här :