Skriker, svär, arg och läser porr..... Jag?!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
På Facebook blr man ibland taggad i bilder som är tecknade gubbar med olika namn eller beskrivningar osv.

 

           


Hitills har jag alltid varit "Den som svär för mycket, en arg, och en bebis som läser playboy, en hysterisk, den som bara skriker osv.
Jag ifrågasatte det lite på skoj hur det kommer sig att jag är såna karaktärer hela tiden.

Så idag fick jag vara den "söta lilla gulliga".......
Det kändes fel. Jag kunde inte identifiera mig med en "liten söt gullig". Nej det är inte jag helt enkelt.

Nä jag känner mer igen mig som en arg, skrikande och svärnade kvinna som läser porr.
Det där i mot känns lite oroväckande att känna sig bekväm i den rollen.

Det får nog bli ett feedback-samtal med J ikväll för att komma till rätta med det här ;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nick:

Det ena utesluter INTE det andra, du är en komplex och tänkande människa. Du är söt och gullig OCKSÅ!

Fastän du läser porr.

2:a kommentar, skriven , av Din man:

Sen tycker ju Nick att du har en blank o tight bak också.

Eller så menade han dina byxor den gången.

3:e kommentar, skriven , av Hontass:

Tack Nick det värmer att höra! Har alltid haft svårt att identifiera mig med gulligt.



J: efter tvätten är ju inte byxorna blanka längre! tur jag fått hem dom i lack ;-)

4:e kommentar, skriven , av StArSpRiNkLe:

love you sweetie,du e så jävla go!

5:e kommentar, skriven , av .NICK:

Det var nog byxorna den gången, för jag tror dom var på hela tiden. Ser fram emot lack versionen dock

6:e kommentar, skriven , av hontass:

Ja för fy fan om mitt arsel blir blankt! Då bska jag köra med skrubb-borste!

7:e kommentar, skriven , av Nick:

Kan i så fall assistera. Är utbildad på skrubb borstföring.

Kommentera inlägget här :