Filip är gay:ig.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Filip håller på att reta gallfeber på mig! Nu har dom nämligen kommit på ett nytt sätt att reta gallfeber på mig totalt. Så fort jag säger någon så gör han en liten fjant-gest med handen och säger "careface" och han gör det med värsta gay-attityden alltså väldigt feminint. Det ska tydligen betyda " skiter väl jag i"

Sen om jag säger något annat så vänder han upp handflatan, blinkar med ögonen och säger lika gay:igt "spegel".

Så nu är detta nya nöjet, ta kål på syrran med dessa påhitt.
När han skulle gå ut så hör jag den där gay:iga rösten i hallen.

- Jag går ut lite *viftar lite med handen och rättar till frillan*
- Nu lägger du av!
- Care face
* handvift och hela gay:rubbet*
- SLUTA!!!
- hä rråå syrran
*åter igen värsta gay:igt.

Sen Vänder han på klacken och går ut och jag är färdig att mörda.

Men jag hörde grabbarna viska förut att dom nog inte vågar åka i bilen med mig när vi ska in till Transtenskolan på öppet hus. Undrar om dom tror att jag ska kasta ut dom i farten eller köra med gasen i botten rätt in i en bergvägg. Nä min hämd är smartare och mer plågande än så..........

Vänta bara.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nattis:

Hahaha, underbart! :) Måste jag ta till mig, ska bli spännande att säga detta till Snorpan och se om hon vet vad det betyder skratt

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Snälla...

- åk INTE i bergväggen med bilen; det har vi inte råd med skratt

K

Kommentera inlägget här :