Fullt ös medvetslös.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag har sovit  i natt, sovit som en stock. Gud vad skönt. Jag har tydligen varit uppe och hämtat Leo när han vaknade i natt men det kommer jag inte ihåg men Leo säger det så då är det väl så då.
Men i morse försov jag mig åt fanders för mycket. Har inte hört klockan, inga ungar, ingenting. Vaknade i panik 08.30. Skulle ju ha varit på dagis kl: 8 i Hallsberg med Leo. Mötte Zack i hallen när jag stapplade fram yrvaken.

- Jag går nu mamma...
- Men gud vilken tur att du är klar. Vad duktig du är.
- Du sov så gott när jag tittade in så jag ville inte väcka dig!

Egentligen ville jag säga "MEN VARFÖR VÄCKTE INGEN MIG!!" men han ville ju visa omtanke för han trodde inte att jag hade fått sova i natt heller. Så jag sa bara tack och pussade honom hej då sen stack han till skolan. Leo satt i soffan och tittade på tv, inte han heller hade velat väcka mamma. Men han slängde i sig frulle och fick på sig kläderna och jag fick iväg honom till dagis till slut.

Sen var det dags att hämta honom igen, köra Fille till doktorn och Inez till läkarundersökning på BVC. Fille har haft ont i halsen i en vecka men det fanns inga bacilusker så det är bara att vänta ut det onda. Inez skrek tills hon blev blå när läkaren försökte undersöka. Jäklarns vad arg hon blev. 4000gr och 52cm låg hon på nu så hon växer i en rasande fart. Ökat 2,5 cm och 900gr sen sista vägningen.

- Oj oj här finns det gott om mat, sa läkaren och skrattade.

Handlade lite på vägen hem och kände i bilen hur jag blev så där akut skit trött. Drog på volymen på radion och skrålade för full hals. Fille verkar aldrig riktigt vänja sig vid det där, jag förstår inte. Han skakar bara på huvudet åt eländet och filmar spektaklet.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila ögonen till spiderman med Leo innan han den där som jag är gift med kommer hem så jag får hångla lite.

Kommentera inlägget här :