J är nockad!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Stackars J har gått med en fruktansvärd huvudvärk hela dagen. I förmiddags hade han så ont att han var nära att kräkas. Han intog både alvedon och ipren men inget vill hjälpa. Nu massor med timmar senare har han fortfarande fruktansvärt ont.

Jag gav han en tablett och sa till han att svälja. Det gjorde han oxå. Sen frågade han:

- Vad va det för tablett.
- Mina värktabletter.
- Dom värktabletterna.
- Ja, nu kommer huvudvärken försvinna.
- Ja men...... shit!!


Min tanke va att han skulle slippa huvudvärken och vi skulle fixa med det vi planerat i dag men nu sover J och han sover väldigt tungt. Det låter som en motorsåg i soffan. Min förhoppning var att han skulle höra till den kategorin av människor som INTE däckar av en värktablett *ironi*. Men ack vad fel jag hade med min otur vaknar han väl sen och pratar konstant hela kvällen med *ironi igen*

Jag tror jag nockat min man!



Ps: lade in några *ironi* i inlägget för att folk verkligen ska förstå att mer än halva inlägget är ironi och att jag INTE brukar droga ner min man. Bäst med tanke på hur andras humor ofta kan skillja sig brutalt från min.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av starsprinkle:

haha vad drogade du stackaren med då?

2:a kommentar, skriven , av Magstark:

Va? Drogar du inte din man? Det tyckte jag lät som en spännande ide annars, lite spex i vardagen liksom ;)

3:e kommentar, skriven , av Din man:

Du gjorde det bara för att du är ute efter min kropp.

Kommentera inlägget här :