Jo då hon kan visst!

publicerat i En Terry! Pinsamheter;
BIBBI <---- "länk"  tror inte ens Terry skulle vara så korkad så hon råkade kasta sina kläder av misstag.

Då kan jag berätta om en gång när Terry var väldigt fattig.
Hon letade rätt på var ända pantflaska hon kunde hitta för att få ihop till lite mat och cigaretter. Hon gick in på affären i Boda och pantade sina flaskor.
Där efter när hon skulle trycka ut kvittot så hon kunde handla för det så RÅKADE hon trycka på "skänk-pengarna-till-barnen-i-afrika-knappen".

Det var en mycket ledsen Terry Toppa som ringde och berättade vad hon hade lyckats med. Jag försökte peppa henne med:

- Men du gjorde i alla fall en god gärning.

Det funkade inte på Terry, hon blev ju inte mindre hungrig och röksugen för det.
Om jag inte minns helt fel så löste det sig ändå tack vare någon anglalik människa.

Men då var det synd om Terry.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

Ja fy.. den gången va inte lilla Toppa så kaxig kan jag lova! Va jättearg på dom stackars barnen i afrika då.. Det va samma dag som jag skulle åka till dej har jag för mej men kom iväg flera timmar för sent för att bilen inte starta. Undra om det va den gången tändningslåset brann i guldsmedshyttan första gången..Jag skulle nog ha stannat hemma:)

2:a kommentar, skriven , av Hontass svarar Toppa.....:

Ja va inte det samma dag! J fick åka till Guldsmedshyttan och hjälpa dig med bilen. Du var grinfärdig när du kom fram. Vi skulle ju åka med dig hem sen och var alla livrädda för hur det skulle gå med bilen hela vägen till Rättvik.



Det va då du gjorde den fina parkeringen i Ludvika med ha ha

3:e kommentar, skriven , av MOSTER Toppa:

Ja just de! så vare ju. men då vare andra gången tändningslåset brann, första gången va richard med och då åkte jag ford. Hahaha fy fasen va tokigt det kan bli! ju min finaste parkering.. toppa skämdes lite smått då

4:e kommentar, skriven , av monica:

hejsan.

kassörskan här, minns att det var ganska mycket gratis den dan på affären.........

;-)

/monica.

Kommentera inlägget här :