Natten och sjukling!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Ja natten gick väl så där. Lillan härjade fram till 00.30 då hon spydde ner hela sig själv och kudden. Sen somnade hon som en stock så det var väl det som behövdes antar jag.

Fille är sjuk igen. Han hr jätte ont i halsen och idag har han feber med. Blir det inte bättre får vi väl ringa vårdcentralen igen. Sist blev det ju pencelin och det har väl ´kanske inte tagit som det ska antar jag.

Ska göra mig i ordning för att åka in till Hallsberg. Jag har absolut ingen lust att åka någonstanns. Jag vill vara hemma under mitt täcke i fred från omvärlden. Men jag har lovat så det är bara att åka. Sen vet jag ju att jag mår mycket bättre när jag kommer hem även om det tar i mot att ge sig av.

Nä måla på ögon, näsa, mun kanske.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Vad glad att du inte behöver åka till Gothgården....!Fast å andra sidan behöver jag inte måla mig vare sig här eller där om mornarna- det är ju bra!

Kommentera inlägget här :