29 år och gammal kärring.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Jag, Fille och Ossy var i köket och pratade.
Jag plockade lite på bänken när jag såg hur deppig Ossy såg ut. Det låg en hundmatskula på bänken:

- Men vad du ser ledsen ut Ossy *ger han matkulan, har nog lite dåligt samvete för våran brottningsmatch vid kloklippningen idag*
- Men så där kan du ju inte göra, utbrister Fille.
- Men....
- Det är precis så där gamla kärringar gör med sina hundar.
- Men vad?....
- "Men åååååh så ledsen du ser ut, här får du en godis
*Fille fjantar till rösten*"
- Så gjorde jag inte alls!
- Jo precis så gjorde du!
- Nej!
- Det är därför han är så fet!
- Vadå för att han fick en extra matkula på de 2 veckor han har varit här.
- Gammal kärring!
- Vad vill du ha sagt med det?
- Att du är som en gammal kärring!
- NEJ!
- JO!


Naturligtvis kommer J lägligt och hör allting.
- 1-0 till Filip.
- HÅLL KÄFTEN!

*hånskratt från samtliga utom mig* Jag är INTE som en gammal kärring!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Din man:

Den tjockaste hunden som rör på sig minst den får en extra kula. Samma hund matas med äpplen osv.

Du är nog minsann gammal.

2:a kommentar, skriven , av Mezza:

Nääää! Man e INTE kärring vid 29! (hoppas jag :S)

Hej :)

Har länkat till dig på min blogg (under bloggar jag läser) Hoppes det e ok!

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Du är ingen gammal kärring. Men gör inte så igen eftersom det är så de gör. ;)

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :