Ja må hon leva *tralla la la laaaa*

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Idag fyller mor år. Hon är i alla fall långt i från kärring ännu! Va det 46 eller va det 47 hon blir nu.... Räknar så hjärncellerna luktar bränt. Ja inte är det gammalt i alla fall.

Kommer ihåg när Zack föddes. Hon skulle vara med och hon studsade in på BB glad ihågen och hojtade:

- JAG ÄR 34 ÅR OCH SKA BLI MORMOR!!
Just då höll jag på att skämmas ihjäl. Idag är jag bara glad över att mina barn har en sån ung mormor.
Han föddes i Februari och hon i Septemer så hon hann med att vara en 34-årig mormor ett bra tag.

Räknar lite till.... Det måste alltså betyda att hon blir 46 i år..... Ja det är ingen ålder.

Ett stort GRATTIS till dig från oss allihopa! Vi älskar dig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mor:

Tack så mycket,det var fint skrivet,och en fin ap-sång! Av Bertil fick jag ett kort med getter på och det stod "grattis på 20-årsdagen". Och så fick jag ett par strumpor istället för de jag lyckades dränka i mjölkrummet!

2:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

de va en ap-fin sång...

Kommentera inlägget här :