Mjölk-ko.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Fördelen när mjölken börjar rinna till är att man får väldigt fasta fina tuttar. Dock varar ju detta bara en kort stund " i alla fall för mig som skulle kunna göda 8-lingar " för sen intar dom någon grotesk form och storlek. Detta har nu infunnit sig på bara dag 2, värst blir det dag 3 och hur dom ska se ut i morgon törs jag inte tänka på.
De blir så hemska att jag slår i dom överallt för dom är i vägen.

Leo är impad av mammas "nya" tuttar och till och med Fille har känt på dom, troligtvis för att jag sa att dom känns som silikontuttar.

- Du kanske fick inplantat under förlossningen, utbrast han skojfriskt.
Det känns som så i alla fall.

I alla fall så skulle vi äta förut och Inez började vråla efter mat hon med. Jag var tvungen att få i mig lite käk innan jag började amma så J tog henne och gungade runt lite på henne. Ju mer hon skrek desto mer spände och värkte tuttarna och jag känner hur det börjar rinna lite smått.

Sätter händerna för brösten och gnäller:

- Attans vad det spänner när hon skriker!

Leo som sitter brevid mig och äter släpper besticken och sätter sina händer över sin bröstkorg:

- Ja mamma, det spänner i mina med när hon skriker så..... Tyst Inez!!!

Kan man göra annat än att skratta lite försynt. Fille höll på att sätta maten i halsen när han hörde Leos kommentar, mammas hjälpreda.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annica:

Gud vad sött:)

Kommentera inlägget här :