Moment 22.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Bad barnmorskan ödmjukt  att skjuta mig eller sätta igång mig, inget av det ville hon tyvärr. Märkte på henne att hon kände sig ganska maktlös över min situation just nu. Värken har ju eskalerat något så kopiöst och det finns inget att göra åt det. Jävla f*tt-fibro. Senaste veckan har jag väl lyckats somna till vid 4-4.30 på morgonen och sen upp vid 7 och inte lyckas jag somna på dagen heller. Jag tycker väl att jag borde somna av ren utmattning någon gång men det händer inte.

Det är smärtan under fötterna som är värst och jag är ju beroende av dom för att kunna ta mig framåt. Allt annat kan få göra ont men inte fötterna. Ett par kryckor är ju inte att tänka på då jag belastar all tyngd på armarna istället och sen är dom körda, så det är lite moment 22 över det hela.

Fick i alla fall mysa med min lilla Leo en stund och Fredrik hade gjort godaste pannkakorna och jag är fortfarande proppmätt.
Kikade in till Hella en snabbis med för hon har flyttat in brevid F. Skällde lite ironiskt på henne om att om hon nödvändigtvis ska flytta så kan hon ju sätta sig på nedre botten. Men det var en fin, ljus och rymlig lägenhet hon fått så jag förstår verkligen om hon är nöjd.

Nu hörde jag J komma in genom dörren, får väl försöka gå till honom och bita han i örat.

Ps: Han knäskurade golvet i badrummet med tvättmedel igår så färgen gick bort.... Längtar tills nästa gång jag ska färga barret. *schhhh*

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ferhat:

SV: Det är bra med mig me :)



Jora, det rullar på faktiskt. Imon börjar termin 2 och jag är verkligen taggad :D

2:a kommentar, skriven , av Fibromorsan:

Haha såg inlägget om färgen längre ner i bloggen. Det var ju tur det gick bort!! Kunde inte låta bli att skratta åt eländet när jag läste det S

Hopplöst med värken! Slutet på mina 2 graviditeter har jag oxå haft mkt värre med fibron. Däremot mådde jag mkt bättre än vanligt 2:a trisemestern (så heter det va? Har ju lixom fibrominne med fniss).

Hur långt är det kvar till BF??

Kramis

3:e kommentar, skriven , av Mezza:

hej

länkat till din blogg i ett inlägg... hittade en så idiot-bra bild nämligen... kolla får du se!

kram Mezza

Kommentera inlägget här :