Nä jag kan verkligen inte sova. De

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
-75f695b8cdabfc1075b54215eaca1cc.png

Kolla varifrån!

Nä jag kan verkligen inte sova. Det spelar ingen roll hur jag ligger, det gör bara ont och trycker. Att vända sig i sängen är dessutom ett väldigt projekt med denna magen. J brukar håna mig och säga att magen slår honom i ryggen som en kanonkula när jag vänder mig om, lite så känns det med. Men idag när han retade mig för det så informerade jag han snällt om att han inte blir blöt på ryggen av svett när jag håller om honom under natten utan att det är tuttarna som läcker. Då va det inte lika kul längre. Han är så känslig ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Fy tusan, jag lider med dig. Kommer ihåg just den där sista tiden när ingen ställning var bekväm att sova i. Jag hade inte fibro men det räckte utan. Förhoppningsvis är det över snart.

Styrkekramar till dig

Bibbi

Kommentera inlägget här :