Sprungit igen....

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den där Artur vet jag inte vad jag ska göra med faktiskt! Nu har han åter igen tagit sig ut någonstanns och jag kom på honom när han sprang efter någon som skulle till grannen och skällde. Fick springa som en galning för att få tag i fanskapet. Kita och Asta blir helt knäckta när han går ut, dom tror väl han ska förvinna eller nåt.

Ja ja...

Haft samtal med barnmorskan idag. Hon ville skicka in en remiss tilll spec-mödravården eftersom jag har så ont och inte kan sova. Vad dom ska göra där vet jag inte eftersom jag har de smärtstillande som de rekomenderar men inte hjälper. Troligtvis blir det väl en igångsättning denna gången med. Får se vad dom säger där inne, det tar ju ett tag innan man kommer dit ändå. Bm var lite små orolig om jag över huvudtaget ska klara av en förlossning om jag går så här i 3 veckor till och ännu värre om jag går över tiden.
Jag förstår hennes oro för jag känner själv hur slut jag är redan nu och 3 veckor till så här hur ska man då vara "fy". Går in i vecka 37 i morgon och då klassas det som normalt att föda säger dom som vet. Men allt beror ju på hur länge man får vänta på att komma in dit och sen vad dom säger där.

I helgen är vi i alla fall barnlediga och jag tänker vila hela helgen och inte göra några måsten förutom lite pyssel med hundar osv.

Nä nu ska jag titta på Scooby doo med Leo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Magstark:

Shit att det är så lite tid kvar, jag minns ju när du berättade om bebisen - typ förra veckan eller nått.

Kommentera inlägget här :