Bloggen ligger lågt.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Men det är för att jag gör det.

Det är lite lågt med det mesta nu så bloggen ligger inte direkt i högprio.
Vårdepp säger proffsen, en fruktansvärd konstant smärta i hela kroppen och en mage som bara bli sämre och sämre.
Har i alla fall fått en läkartid i slutet på månaden. Antagligen ska det startas en utredning på magen. Det är inte stressmagekänsla utan mer konstant maginfluensa känsla med en ballongmage som ofta får mig att se högravid ut och det blir bara värre och värre. Förut har det varit några gånger i veckan men nu de senaste månaderna har det varit hela tiden och det tar på både ork och psyke. Så vi får se vad farbror doktorn säger.

Så lite mer solljus och lite mer expertis gällande mage och värk så blir nog det här finemang snart.
Jag är i alla fall glad som har det mest finaste mannen, underbaraste barnen och de helt osannolikt goda vännerna.

Ett stort tack till dom.

Be right back.... och då på topp.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nathalie:

kan det vara IBS som spökar på dig ... jag har det och mitt har blivit värre. är alltid dålig i magen och mår illa. värst är det på kvällen ???

2:a kommentar, skriven , av Nattis 2.0:

Hoppas polisen hittar vad det är som krånglar så du kan få bli av med skiten!

3:e kommentar, skriven , av Bibbi:

Sköt om dig ordentligt.

Kram

Bibbi

Kommentera inlägget här :