Så satans arg!

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Just nu är jag så satans förbannad.

Det gäller den här sommarjobbsgrejen igen som va i förra veckan.
Nu står det om det i tidningen igen.

Där står det att dom inte har gjort några fel och att dom hittat rimliga ersättare. Komunen har ingen anledning att tvivla på de ansvariga! Det står även att föräldrarna borde ringt till dom ansvariga.

BARNEN VISSTE INTE VILKA ERSÄTTARNA VAR. DOM HADE INGET NUMMER TILL DOM. VID ETT TILLFÄLLE SÅGS FÖRÄLDRAR TILL DE ANSVARIGA DÄR DOM HÄMTADE OCH LÄMNADE NYCKLAR GÅ FÖRBI ARBETSPLATSEN, DET ÄR ALLT.  DOM ANSVARIGA SVARADE INTE I TELEFONEN NÄR FÖRÄLDRARNA RINGDE TROTS FLERA FÖRSÖK!

Så nu får som oss föräldrar och våra barn att framstå som lögnare.

Jag har lämnat över det till J nu för annars gör jag bort mig.

Tillägg:

J försökte ringa till ansvariga och tala om saken..... Han fick luren i örat. Nu är han oxå fly förbannad kan jag lova.

Kommentera inlägget här :