+ & -

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Dagen har varit både upp och ner.

Lilla Maja "som faktiskt är stor" har varit här och lekt med oss idag.
Vi har bakat med trolldeg och varit i pulkabacken och roat oss.

Tog ut hundarna när vi kom hem. Vi lekte och hade kul på gården när det small till och Atsa och Kita rök ihop som bara den, jag tyckte att jag hade koll på dom hela tiden. Jag fick inte isär dom. Tack och lov kom Filip efter några minuter och vi kunde få tag i varsin hund. Fick in dom och barnen. En hund i badrummet och en i buren. Sen skulle jag byta när jag dushat den ena, då flög dom ihop igen men denna gången va det lättare att bryta dom.

Nu törs jag inte chansa längre, rät va det är hamnar någon i mellan. Men att behöva välja en är inte kul. Pratade med Eva-Lena om saken och i morgon kör jag ner Asta till henne. Här hemma spelar det för fridens roll inte vem som är kvar för båda är hur trevliga som hellst när de är själva med resten av flocken. Men Asta fungerar bättre med andra tikar än vad Kita gör och på kenneln är det många tikar. Dessutom ska ju Kita vara hos uppfödaren när hon ska valpa så då får Asta komma hit.

Men visst känns det jobbigt. Riktigt skitjobbigt.

Satt och kollade på viasat history... Men nu började det någon jädra b-porris som känns mer som något jag skulle gapflabba av. Nä av med tv:n och sova lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mezza:

"Inatt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut..." ...lalalalaaa...

ja, för jag drömde att jag passade Inez...

Påverkad av bloggvärlden? Nähääää..



Varma kramar

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Bara liiiiite påverkad kanske ;-)



Jag har drömt liknande grejer ha ha då lät jag bli att blogga ett par dagar :-)

Kommentera inlägget här :