Full fräs med Leo.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Min hjärna blöder och det rinner nog snart någon gulaktig vätska ur mina öron.

Leo har tjatat hål i huvudet på mig. Han har fortfarande inte fått på sig sina kläder och klockan är 17.15.

- Du bara tjatar och tjatar och tjatar och tjatar. -Du tycker det är roligt att tjata på mig hela tiden, säger han så fort jag säger till honom att klä på sig!

Zack kom instormande förut när jag lagade mat, kokade välling, klädde på mig efter badet och skulle gå ut med hundarna samtidigt + att Inez skrek hej vilt efter sin välling.
Han hade en hel hög med kompisar med sig och han va så där dryg som bara ungar med massa vänner i bakgrunden kan vara.

- Jag sticker ut nu.
- Kan du hjälpa mig med hundarna, flåsade jag fraam i stress.
- Nej jag ska ut.


* sen small dörren igen*

Då blixtrade det till i min skalle. Kastade mig ut på gården i bara handuken. Zack höll på att tappa ögonen och hans kompisar med.

- Nu har du några sekunder på dig att gå in och hjälpa mig sen släpper jag handuken.

Han har aldrig varit så snabb med att hjälpa sin stressade mamma förut. Han försökte se så där tuff ut men jag såg hur det ryckte i hans mungipor och att det va svårt att hålla sig för skratt.

Ja ja

Nu har jag bakat en massa ananaspaj. Jag fick massor med ananas av Kristin när jag åkte där i från igår så att få lite paj av det är ju inga fel.
Nu ska jag tvinga ungarna att äta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Snyggt jobbat! Hade varit kul att se hans min.

Kramis

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Anna P:

hahahahaha! Fan, vad du är bra gumman! / kram

3:e kommentar, skriven , av Kristin:

Han visste väl att du HADDE släppt handduken; att det inte bara var tomma ord!

BRA!

skratt

4:e kommentar, skriven , av Monique:

Det bästa jag hört på hela dagen !! nickar bestämt å flinar Att vi är ett fåtal som faktiskt står för sådana sagda ord ger oss deffinitivt makt mohahaha ;)

Kommentera inlägget här :