J är djupt irriterad o besviken

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Hon den där har ju som sagt börjat spela Farmville på facebook.
Det är det enda hon har i huvudet just nu. Det går före det mesta.
- Jag måste kolla till det eller det.
Så låter det väldigt ofta just nu.

Ni som vet hur hon är vet att man inte ska dra ner henne i fördärvet.
Men just det ordnade Sofie. Tack så hemskt mycket.
Det vore ju trevligt att tex kunna gå o lägga sig med sin fru.
Men icke då. Hon har blivit värsta Alfons Åberg.
- Jag ska bara.

Är redan grymt trött på allt som farmville heter.
Det diskuteras om det vid matbordet och vid vardagsrumsbordet.
Igår ringde hon tom till Fille på övervåningen och undrade vad han gjorde.
Han hade gått o lagt sig då frågar hon om inte han kan gå upp för att logga in o ge henne lite gåvor.
Fattar ni hur sjukt det beteendet redan är. Hon har spelat i 3 dagar eller vad det är men är redan beroende. Hon klarade det i ett år drygt men nu är det helt kört.
Får binda fast henne för att hon inte ska spela skiten.
Hur arg tror ni hon är på mig då.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lillasyster Toppa:

Ojojoj... Jag lider med dig stackars Johan..

2:a kommentar, skriven , av monica:

jag hejjar och pushar dej j att fortsätta hålla henne bunden, hon är snart avvänjd... ;-)

/monica.

Kommentera inlägget här :