Söndag.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
MorHontass och Elle åkte hem i dag. Lite deprimerande faktiskt. Det va skönt att ha dom här och jag ville ha dom kvar längre. Tack för allt Mamma.

På eftermiddagen kom Vicky, P.A och flickorna och hälsade på. Vi käkade lite och snackade allmänt skit.

Jag fick mig ett gott skratt idag och blev ännu mer bevisad över hur sjukt underbar min humor är "som jag anser själv"

"Vet ni hur man får en katt att låta som en hund?
Man häller bensin på katten och tänder på som då låter WHOOOW!"



"Vet nu hur man får en hund att låta som en katt då?
Nähä inte det heller....
Man stoppar den i frysen och när den är fryst så kör man den med vedkapen som då låter Mjaaaaauuuuuoo"

Det tyckte jag va hiskeligt roligt i alla fall...

Nu ska jag gnälla på J för jag har inget bättre för mig!

Kommentera inlägget här :