Award.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;
Den rara bloggaren Bibbi http://bibbisblogg.wordpress.com/

Gav mig ytterligare en Award.
Har väntat med att lägga upp den eftersom det inte var så läng sedan jag fick den.




Så nu kör vi igen då!

7 sanningar om Hontass:

1. Född 1980.07.04
2. Anser mig själv vara väldigt dålig på att formulera mig i ord, i text går det bättre.
3. Ser, hör och känner saker som andra inte ser och klassas ändå inte som tokig.
4. Är svag för män i uniform om det så är läkare, poliser eller militärer.
5. Talar allt för ofta först och tänker sedan.... Oooops!
6. Gör i bland vissa saker så automatiskt att jag inte minns att jag gjort det... -Vem hängde tvätten? -Men det va ju du!"
7. Har faktiskt en ganska bra självinsikt. Får jag befogad kritik så kan jag ta det bara jag får fundera på det ett tag. Obefogad kritik där i mot resulterar i ett utbrott! Givetvis är det jag som väljer vad som är befogat eller ej.


Nu ska 7 bloggar väljas ut och jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. Jag läser så mycket bloggar. Men de bloggarna som finns i min länklista är de bloggarna som jag ömmar mest för. Därför skippar jag de 7 och ger bort en hel hög. Så finns du i blogglistan så har du oxå fått en Award.

Kommentera inlägget här :