Bitterfitte-trigger-punkt.

publicerat i Verkligheten, Om Allt & Inget Särskilt;

Jag måste lägga till en punkt på triggerlistan över det som lockar fram bitterfittan i mig.

  • När man inte får skita i fred: Jag säger ingenting om det gäller mindre barn. Men barn mellan 5 och 15 år ses inte som mindre barn i det här fallet. Det finns inget värre än någon som springer och rycker i dörren när man ska försöka skita. Inte heller när man hör tassande steg som står och trampar utanför för att kunna säga någonting så fort man är klar. Inte heller när man slår upp dörren i nyllet på någon för att de tyst stått och väntat utanför. Detta får mig riktigt Bitterfittig och kan förstöra en hel dag för mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Och du råkade nyss ut för detta, eller hur?

Om jag hade varit med på Facbook hade jag gått med i din grupp omgående.

Kram

Bibbi

2:a kommentar, skriven , av Hontass:

Det kan man lugnt säga ha ha!



Men gå med i facebook nu Bibbi ;-)

Kommentera inlägget här :